wtorek, 1 września 2015

25 faktów o mnie! Bonus!!

Mam dla was taki bonus! Postanowiłam powiedzieć wam trochę więcej osobie i myśle, że dzięki temu może wam się lepiej czytać tego bloga. Na wstępnie mówie, że są to podstawowe fakty i w większości ciekawostki. Zapraszam do czytania.
+Jak wiecie rozpoczął się rok szkolny więc rozdziały będą pojawiać się rzadziej.

1.Mam na imię Agata.
2.Mieszkam w Toruniu.
3.Kocham fotografie jest moją największą pasją.
4.Uwielbiam żużel, jest to mój ulubiony sport.
5.Zaraz po żużlu jest koszykówka, jestem dość wysoka i dzięki temu mogę jeździć na różne zawody.
6.Nie noszę innych spodni, niż klasyczne czarne rurki.
7.Zawsze uważana byłam za dobrą uczennice co podkreślały świadectwa z paskiem od 4 klasy (do 2 gim)
8.Jestem w 3 klasie gim.
9.Urodziłam się 26 maja.
10.Jestem wielką fanką Cody Simpsona (stąd nazwa Agata Simpsonowa)
11.Kocham również takie zespoły i wokalistów jak: 1D, Taylor Swift, Lana del Rey i Imagine Dragons.
12.Umiem na pamięć wszystkie piosenki z Barbie Diamentowy Pałac.
13.Ta bajka (podana wyżej) jeet moją ulubioną i choć mam 15 lat to uwielbiam ją oglądać.
14.Nie lubie horrorów, bo nie są dla mnie straszne.
15.Wyjątkiem są dwa horrory, które lubie ze względu na treść filmu. Jest to "Oszukać przeznaczenie" który wywarł na mnie ogromny zachwyt i "The Ring", bo podoba mi się postać Samary Morgan.
16.Uwielbiam czytać książki, a w szczególności kryminały i ala horrory.
17.Moim największym strachem jest samotność.
18.Nienawidze mieć bałagan w szafie. Zawsze TAM muszę mieć posprzątane.
19.Zazwyczaj chodzę w białych, czarnych i szarych ubraniach. Jedynym wyjątkiem są koszule w krate.
20.Ma zdecydowanie więcej przyjaciół poznanych w internecie niż w rzeczywistości.
21.Moi znajomi poza szkoło i tą najbliższą sferą, mają 17+ i to ja zawsze na spotkaniach z nimi jestem najmłodsza.
22.Kocham Ameryke i tyle.
23.Przedmiot z jakiego jestem najlepsza to angielski.
24.Chcę iść do liceum dziennikarskiego, ponieważ moim marzeniem jest zostać dziennikarką sportową.
25.OSTATNI FAKT JEST TAKI, ŻE ZAWSZE JESTEM SOBĄ I NIGDY NIE UDAJE NIKOGO INNEGO!

To wszystkie fakty jakie miałam wam do przekazania, mam nadzieje, że się podobało. Napiszcie mi na dole jaki fakt był najdziwniejszy i czy może któryś oddaje też was.
Buziaczki ;*

1 komentarz:

  1. Fajnie dowiedzieć się czegoś więcej o Tobie! Jesteś bardzo ciekawą osobą!

    OdpowiedzUsuń